Po złożeniu zamówienia nie otrzymałem żadnego maila z potwierdzeniem ani maila o wysyłce?
Zdaża się, że maile wysyłane przez nas trafiają do spamu. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową tzw. "Spam Box", być może nasze maile są właśnie tam. Dodaj też naszą witrynę do zaufanych nadawców, to pomoże uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Czy wszystkie wydawnictwa w sklepie Generator.pl są nowe i zafoliowane?
Sprzedajemy wyłącznie wydawnictwa nowe i oryginalne.
Nie wszystkie jednak są zafoliowane, nie wszystkie wytwórnie foliują płyty. Czasem część nakładu jest bez folii a wznowienie już zafoliowane.
Płyty wysyłamy w stanie takim, w jakim otrzymaliśmy je z wytwórni. Nie foliujemy wydawnictw, jeśli nie były zafoliowane w wytwórni to u nas także będą bez folii.
Czy na pewno wydawnicwa są oryginalne, czemu niektóre sa wypalone na CDr?
Współpracujemy z większością producentów i wydawców muzyki elektronicznej z całego świata. Wiele wydawnictw z naszej oferty pochodzi bezpośrednio od artystów, co zawsze daje gwarancję oryginalności.
Czasem małe wytwórnie czy sami artyści wydają swoje dzieła w postaci płyt CDr - z całą pewnością są to wydawnictwa oryginalne, choć te produkcje bywają bardzo niskiej jakości.
Nie kopiujemy płyt, jeśli wytówrnia lub artysta sprzedaje płyty "wypalane" - my także dostarczymy płytę "wypalaną".
Jak można złożyć zamówienie w waszym sklepie, czy musi odbyć się to poprzez sklep internetowy?
Nie jesteśmy supermarketem, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Przez sklep internetowy zamawiać jest najwygodniej.
Możesz także wybrać coś z naszej oferty i zamówić mailem. Jeśli nie posiadasz dostępu do internetu możesz przysłać do nas SMSa, możnesz zadzwonić, ale nie zawsze możemy odebrać połączenie.
Przyjmiemy nawet zamówienie napisane zwykłym listem - jeśli w ogóle nie używasz elektroniki :-)
Zawsze pamiętaj o podaniu adresu. Jeśli byłeś już naszym klientem wystarczy imię i nazwisko.
Czy sprzedawane przez sklep albumy są dostępne od ręki?
Większość tak, informujemy o tym klientów poprez odpowiednie zapisy w sklepie internetowym:
Towar dostępny - znaczy to, że album jest w magazynie i możemy wysłać go w ciągu kilku dni.
Chwilowo brak - teraz nie ma tego albumu, oczekujemy na jego dostawę. Możesz zamówić ten towar, ale nie zagwarantujemy szybkiej dostawy, ani 100% pewności otrzymania płyty.
Koniec nakładu. Wiemy, że po wyczerpaniu naszego zapasu towar zostanie wycofany z oferty. Warto pośpieszyć się z jego zakupem.
Towar na zamówienie. Ten album sprowadzimy tylko na specjalne zamówienie. Zanim złożysz zamówienie skontaktuj się z nami.
Co się stanie jeśli złożę zamówienie, które będzie obejmowało towary dostępne i takie, których brak w magazynie?
Warto pamiętać, że złożenie zamówienia na tytuł, którego brak w magazynie razem z tytułem, który jest dostępny od ręki spowoduje wstrzymanie przesyłki do czasu skompletowania zamówienia. Na prośbę klienta możemy takie zamówienie podzielić, lub wymienić brakujący tytuł na inny.
Jeśli kupującemu zależy na szybkiej wysyłce może wpisać w uwagach słowo "PODZIELIĆ" - wtedy wyślemy natychmiast albumy, które są a za jakiś czas te, któych brak. Trzeba jednak pamiętać, że spowoduje to naliczenie opłaty za wysyłkę.
Jesteśmy otwarci na zmiany w zamówieniach przed ich realizacją.
Jak można zapłacić za zamówiony towar i jak go wysyłacie?
Umożliwiamy różne sposoby płatności za towar, wysyłka odbywa się tylko poprzez Pocztę Polską (listem poleconym, lub kurierem pocztowym), nie wysyłamy płyt przez firmy kurierskie.
Pobranie - tak najwygodniej. Za przesyłkę płacisz u listonosza.
Przedpłata. Możesz zapłacić za zamówienie przelewem lub przez bezpieczne systemy on-line. Za obsługę płatności on-line doliczamy dodatkową opłatę, taką jaką pobiera od nas firma obsługująca płatności.
Możesz też odebrać płyty osobiście. Pamiętaj jednak, że nie posiadamy sklepu stacjonarnego i umawiamy się w dogodnym dla nas miejscu Warszawy.
Czy płyty wysycie dobrze zabezpieczone?
Tak, zamówienia na pojedyńcze płyty wysyłane są w kopertach z folią bąbelkową, większe w specjalnych kartonach do wysyłki płyt CD a bardzo duże w mocnych pudełkach kartonowych a płyty dodatkowo zabezpieczamy folią bąbelkową.
Pamiętaj jednak aby przed odebraniem przesyłki obejrzeć ją. Jeśli widać ślady otwierania lub przesyłka jest uszkodzona mechanicznie - nie odbieraj jej.
Złóż reklamację na poczcie i skontaktuj się z nami.
Czy można zwrócić płytę jeśli nie podoba mi się muzyka?
Zgodnie z Polskim prawem, klientowi kupującemu wydawnictwa na płytach CD, DVD itp., nie przysługuje prawo zwrotu w przypadku niezadowolenia z zakupu.
W ciągu 14 dni zwrócić można jedynie wydawnictwa orygialnie zafoliowane, w stanie nienaruszonym.
Co zrobić jeśli otrzymałem płytę uszkodzoną, mimo że pudełko nie nosiło śladów uszkodzenia?
Oczywiście jak każdy sklep przyjmujemy reklamacje, najlepiej zrobić to poprzez formularz na stronie sklepu.
Otrzymałeś towar inny niż zamówiony. Nie ma problemu wymienimy na właściwy.
Płyta lub okładka jest uszkodzona - jeśli mamy w magazynie, wyślemy nową.
Paczka nadeszła w dobrym stanie ale coś "nie gra" - na pewno załatwimy sprawę pozytywnie.
Dlaczego do przechowlani moge dodać tylko 25 albumów?
Jest to ograniczenie większości popularnych przeglądarek internetowych. Mechanizm naszego sklepu zapisuje dane przechowalni właśnie za pomocą przeglądarki.